You're My Lyrics
~~Music is Here!!~~


Sweet Owner

Navigation : Touch Hover Image



Lyrics Bioz Linkies Stuff

Welcome to my blog! Shut your mouth off and enjoy my blog
٠•●♥ I Love You ♥●•٠


Rotten Lyrics!


Lyrical Time



Stepfoots!

Leave Your Stepfoots in the Chatbox!



Put your cbox here


Credits!

Basecode By: Siti Syuhadah
Edit By: AzuNyan
Re-Edited By: Me
Thanks To : C U T E


Y E Y ! ! ! I'am feeling good todayyy !! :D

annenyeong !! i'am express my feeling !! wewittttt . ingat tak entry yg huda crite psal adik FAIZAL TAHIR tu ?? ha ? tak ingat ? blom bace lagi ? ayoyo .. tak pe . kalau nk bace K L I K S I N I I :)) 

dalam entry tu huda ngongeng2 psal dye pindah . know what ?? dye tak pindah pon la :3 yuyuyuyuyuuyuyuy !! hari ni dye ade kat kelas . blaja mcm biasa . atoyo .. ingatkan pindah , terkejut cek . hehe .

zetty pnye mulut la ni . nseb baek tak masin . keke . tak pe la . huda bkan marah kt zetty pon . i'am ok right now . hehe . gile2 pnye happy ^^ . 

nak selit2 sikit . hehe . cuti skola ni , fuhhhhh ... mmg banyak kerja skola . ckgu letak kt blog , kitorg download , then print sendiri . hoho . tapi ok kot . -.- . daripada tahun lepas lagi bnyk kerja . menimbun kertas nye . ade yg tak siap . skrg kertas tu dh selamat di recycle . hehe . *jgn marah cikgu :3 .

tamat entry for today .. papai semua !!