You're My Lyrics
~~Music is Here!!~~


Sweet Owner

Navigation : Touch Hover Image



Lyrics Bioz Linkies Stuff

Welcome to my blog! Shut your mouth off and enjoy my blog
٠•●♥ I Love You ♥●•٠


Rotten Lyrics!


Lyrical Time



Stepfoots!

Leave Your Stepfoots in the Chatbox!



Put your cbox here


Credits!

Basecode By: Siti Syuhadah
Edit By: AzuNyan
Re-Edited By: Me
Thanks To : C U T E


Noveel~♥ :: this love gonna make me fly

Chapter 3 new student
Pagi hari yang indah . Seperti biasa , Hye Min pasti akan menunggu bas dihadapan rumah anda . Pada pendapat Hye Min , lebih mudah pergi ke sekolah bersama anda , menaiki bas sekolah yang boleh dikatakan kecil . Tidak ramai pelajar yang menaiki bas itu . Jadi anda dan Hye Min pasti akan mendapat tempat duduk tidak kira di hadapan , mahupun di bahagian belakang.
B2st tidak ke sekolah bersama-sama anda pada hari itu . Hal ini kerana , ibu bapa Gikwang baru membelikannya sebuah basikal fixie berwarna kelabu . Ahli b2st yang lain sudah memiliki sebuah basikal sebelumnya . Sebelum ini , mereka hanya berjalan kaki ke sekolah kerana mahu menemani Gikwang . Mereka tidak mahu Gikwang berjalan berseorangan . Rumah mereka juga terletak hanya beberapa kilometer dari sekolah . Mereka baru mula untuk menunggang basikal ke sekolah .
Pada hari itu , anda dan Hyemin terperasan ada seorang budak perempuan yang cantik duduk di bahagian belakang bas . Pelajar tersebut hanya diam sambil mendengar lagu di MP3 berwarna pink miliknya . Anda tidak menghiraukan pelajar tersebut dan terus menikmati sarapan pagi anda iaitu roti kosong .   
*Disekolah                                                       
Anneyeonghaseyo ~~~~ , Hye Min ! awak berdua baru sampai juga ?sapa Hyunseung ketika memasuki ke kawasan sekolah sambil menyorong basikal fixie biru sambil diikutu ahli b2st yang lain . “Yeeh ! Anneyeonghaseyo Hyunseung ! kami baru je sampai . Omo ! cantiknya basikal kamu semua . Awak semua tak pernah tunggang basikal pun sebelum ni ?balas Hye Min . Anda hanya membiarkan Hye Min membalas sapaan Hyunseung .
Haha , kami baru mula hari ni la . Sebab tu sebelum ni awak berdua takde nampak kami tunggang basikal .sambong Hyunseung . Tiba2 , “ehem2 semua ! nak tau tak ? ada budak tu kan baru dapat basikal semalam . Basikal dia berkilat seh ! haha .celah Yoseop . Anda berdua terdiam dan menggong apabila Yoseop berkata sebegitu . Dengan tidak semenanya , Gikwang terus berkata “wae, wae ! takyah la . diam2 sudah . tau la basikal aku cantik .Baru la anda dan Hye Min tahu siapa empunya badan . Anda dan lain2 tergelak apabila melihat pergaduhan kecil Gikwang dan Yoseop .
*Di Kelas 4 milli
Seperti biasa anda dan ahli lain tiba di kelas . Anda meletakkan beg dan buku2 di tempat duduk anda . Selang beberapa minit , cikgu Minzy tiba di muka pintu . “Kelas , hari ni kita ada pelajar baru . Ji Yeon , silakan .setibanya Ji Yeon di pintu kelas 4 milli , anda dan ahli kelas lain melihat seorang pelajar perempuan bertubuh langsing ,tinggi , berambut panjang dan mempunyai ciri2 wanita idaman setiap lelaki .
Anneyeonghaseyo chingu ! nan Park Ji Yeon imnidasapa Jiyeon sambil membongkok 90 darjah . Kebanyakan pelajar lelaki didalam kelas 4 milli kelihatan sangat terpegun melihat Ji Yeon . Ji Yeon hanya mampu membalas senyuman kepada mata2 yang memandangnya . “Baiklah Ji Yeon , awak boleh duduk di belakang , ermmm~ *sambil mencari-cari tempat duduk yang kosong* .. ha ! di belakang Hye Min . Silakan .kata cikgu Minzy .
Hye Min , tu bukan budak yang kita jumpa dalam bas tadi tu ke ? dia budak baru rupanyabisik anda sebelum Ji Yeon memulakan langkah untuk duduk di belakang Hye Min .  Hye Min kelihatan sangat gembira . Anda juga suka akan Ji Yeon . Setelah Ji Yeon mendapatkan tempat duduknya , anda berdua pun menyapa Ji Yeon dan memperkenalkan diri masing2 . Ji Yeon membalas dengan kata2 yang sopan dan senyum riang kearah anda berdua . Beberapa minit kemudian , kelas Matematik pun bermula .
 Ketika kelas Matematik , salah seorang ahli kelas yang duduk berhampiran dengan anda tidur lena sambil menekup buku teks di mukanya . Anda tidak mahu cikgu Minzy mengetahui hal ini . Jadi , anda telah bertindak sendiri . Anda meminta getah daripada Yoseop yang duduk bersebelahan dengan anda . Yoseop selalu membawa getah ke sekolah untuk melastik pelajar lain secara senyap2 .
Setelah anda mendapat getah , anda melipat beberapa cebis kertas kecil yang telah anda koyakkan dari buku tulis . Setelah siap anda mula melakukanmission’anda . Perlahan-lahan anda meletakkan kertas itu di getah dan SERANG ! . “ADOIIII ! pelajar tersebut menjerit dengan kuat apabila serangan hendap anda terkena dahinya .
Lee joon ! Awak ni dah kenapa ?? Tiba2 je menjerit ! Apa pasal ??Tanya cikgu Minzy dengan nada yang agak tinggi . Anda tidak menyangka Leejoon akan menjerit sekuat itu . Anda hanya terdiam dan membuat tidak tahu apabila cikgu Minzy menjumpai cebisan kertas yang anda gunakan tadi . Anda melihat Yoseop tersengih memandang anda sambil menunjukkan thumbsup’.  Anda membalas dengan peacesign’sembunyi2 supaya cikgu Minzy tidak tahu semua ini perbuatan anda .
Suasana yang tenang menjadi riuh semula apabila loceng berbunyi . Setelah cikgu Minzy keluar , cikgu bahasa pula menyambung . Kelas di teruskan sehingga loceng rehat berkumandang .
*Ketika waktu rehat
Ji Yeon , mari ikut kami rehat di kantin ?sapa Hye Min . “Boleh juga , saya ada bawa bekal ni . Boleh la kita semua makan bersama J .kata Ji Yeon sambil angguk tanda setuju . Setelah itu anda semua (bersama ahli B2st) bergerak terus ke kantin sekolah . Ketika dalam perjalanan , ahli B2st memperkenalkan diri masing2 kepada Ji Yeon . Anda dan ahli lain duduk dan menikmati makanan yang enak bagi mengisi perut yang berbunyi . Ji Yeon juga banyak menceritakan tentang dirinya .