You're My Lyrics
~~Music is Here!!~~


Sweet Owner

Navigation : Touch Hover Image



Lyrics Bioz Linkies Stuff

Welcome to my blog! Shut your mouth off and enjoy my blog
٠•●♥ I Love You ♥●•٠


Rotten Lyrics!


Lyrical Time



Stepfoots!

Leave Your Stepfoots in the Chatbox!



Put your cbox here


Credits!

Basecode By: Siti Syuhadah
Edit By: AzuNyan
Re-Edited By: Me
Thanks To : C U T E


good bye my friend :'(


bace tajok . 

hari ni memang gile2 heart broken . so kalau bace entry ni insyaallah ade ayat2 yg kurang senang dibace . awal2 lagi nak mintak maaf dulu . okaayy ? let's start .

know what ? org yg huda panggil 'KAWAN' sudah melayan huda mcm pokok . dari hari tu lagi , huda perasaan sangat2 . bile huda tanye smthing ke ckp smthing ke , mmg mcm s**k la . bkn nk jawab . B**** . 

yela , mentang2 kau pandai . ok fine . aku sedar aku ni bodoh . heyy , heyy ! dgr ni aku nk cakap ! AKU TAK BATAK LA DGN 'PERFECT SCORE' kau tu . ingat dh bgos sngt  ke ?? blom tentu spm kau dpt perfect juge la wehh . sedar la diri tu sikit .

Nabi bersabda, “Seorang hamba yang menahan marah kerana Allah Ta’ala melainkan Allah akan memenuhinya dengan keamanan dan keimanan”. (HR Abu Daud) 


baru huda sedar , huda mmg tak patot pon stay kat skola tu . bukan ade org suke an . so now what ? . angkat kaki and blah la . 



member mane yg tak kecik hati dgn org mcm ni ? hish , pelik la an org melayu ni . bile dpt smthing yg hebat sikit dh BONGKAK , SOMBONG . wehh ! pergi jalan la kau ! 

KAU , KAU dan KAU . KAU jgn lupe , selama ni aku banyak tolong korg . korg nk smthing aku kasi . but now ? aku baru tanye sikit kau tak nk jwab . bile org dh start moody , time tu lah sebok nk pujok . blah la . AKU TAK SUKE ORG FAKE MCM KAU ! kalau tak suke , please la wehhh , ckap awal2 . biar aku blah cepat sikit , tak yah la kau yg bijak sangat tu *pegang bahu , mate ke atas hadap muke aku lagi .

goodbye my friend .