You're My Lyrics
~~Music is Here!!~~


Sweet Owner

Navigation : Touch Hover Image



Lyrics Bioz Linkies Stuff

Welcome to my blog! Shut your mouth off and enjoy my blog
٠•●♥ I Love You ♥●•٠


Rotten Lyrics!


Lyrical Time



Stepfoots!

Leave Your Stepfoots in the Chatbox!



Put your cbox here


Credits!

Basecode By: Siti Syuhadah
Edit By: AzuNyan
Re-Edited By: Me
Thanks To : C U T E


Noveel~♥ :: this love gonna make me fly

Chapter 2 . from friend become a group 

*selepas beberapa bulan

Yeeh korg ! mne aci ! asyik2 tinggalkn saya sorg2 . wea ! tunggu la !teriak ~~~~ . hahaha ! ~~~~ah , lambat la awak lari . palli , palli ! hahaha . tinggal kan ~~~~ sorg2 ^^ hahahabalas yoseop tanpa rasa kasihan . kesian ~~~~ , korang , biar saya tunggu dia . kamu semua gerak la duludongwoon berkata . suka hati awak la woonie , jumpa di kantin sekolah nanti ye ! bye2 !balas gikwang .
~~~~ah (sambil berlari ke arah ~~~~) dengan tidak dijangka ~~~~ terjatuh diatas rumput di taman sekolah . auchhh !suara yang kuat terkeluar dari mulut ~~~~ . bo?? ~~~~ah ! awak tak apa2 ? nampaknya kaki awak terseliuh . mari saya papah awak . biar cepat sikit sampai kantin .kata dongwoon dalam nada agak terkejut . ermmm.. baiklah . tapi , saya ni berat tau . bukan ringan sangat . hahaha ! gelak ~~~~ dengan kuat . takpe2 . saya lelaki sejati . mesti la kuat ! (nada bersemangat) saya pantang mengalah ! hahaha ! ok . jom !dengan perlahan-lahan dongwoon memapah ~~~~ hinggalah tiba di kantin sekolah .

Ketika dalam perjalanan , dongwoon menyanyi dengan kuat . hal ini membuatkan ~~~~ kurang selesa . yelah , dahlah masa itu kaki ~~~~ sakit , boleh pula dongwoon nyanyi . makin bertambah sakit la jadinya . woonie ! awak kalau nak nyanyi jangan kuat2 boleh tak ?? sakit la telinga saya !~~~~ teriak dengan nada agak keras . wae? Mianhei ~~~~ . saya ingat awak suka saya nyanyi . hahaha ^^ . suara saya tak sedap ke ??Tanya dongwoon dengan sebelah keningnya terangkat . wae , wae ! yang awak angkat kening ni dah kenapa ?? ingat hensem sangat ke ??tanya ~~~~ geram . memang saya hensem . hahaha . awak belum jawab soalan saya . suara saya sedap tak ? . ( ’’’’’) talk to the hand !. beberapa minit selepas itu mereka pun tiba di kantin sekolah .

~~~~ah ! awak tak apa2 ?? mianhei sebab tinggalkan awak tadi kata Hye Min sambil memapah ~~~~ ke kerusi plastik di kantin . takpe2 awak tak salah . memang saya lambat . tadi saya jatuh sendiri balas ~~~~ . wae?? ~~~~ah . awak nak kami hantar awak ke bilik rawatan ?. yeah ~~~~ah . mari kita ke bilik rawatan . saya , yoseop , du jun , hyunseung dan gikwang akan tolong awak . mari ! kata hyunseung dan junhyung yang mempunyai sikap Hyungs dalam diri mereka .

tiba2 boo? Kenapa saya pula ? saya tak kuat lah nak angkat ~~~~ . dia berat . hahahagelak yoseop yang masih bersikap keanak-anakan . wae ! wae ! kau jangan nak mengelak ea ! junhyung suruh papah , bukannya angkat ! kau tu lelaki , bukan perempuan . berat lah itu lah , ini lah . banyak sangat alasan . takde2 . kau mesti tolong papah ~~~~ . kalau tak siap kau ! balas du jun geram . yoseop terdiam dan mengangguk , akur dengan arahan mereka . dah2 , mari kita makan .  tegas gikwang bagi meredakan keadaan .

*dibilik rawatan

Cikgu Jinhee membalut kaki anda yang bengkak . Nampaknya keadaan kaki anda tidaklah teruk seperti yang dijngkakan . Setelah cikgu Jinhee selesai membalut bahagian kaki yang bengkak itu , beliau berkata kepada anda . ~~~~ , buat masa ni , awak tak boleh terlalu kerap berjalan . Lagi satu , no running allowed ! ok !. Cikgu Jinhee tahu bahawa anda jatuh disebabkan berlari . Disebabkan itu cikgu Jinhee tidak memberi anda berlari buat masa ini .

Ermm.. baiklah cikgu . Buat masa ni saya akan stop dari berlari . Truss me .kata ~~~~ . Ala.. tak bolehlah lari tinggalkan ~~~~ kat belakang lagicelah yoseop . Yoseop !!separuh jerit cikgu Jinhee . Yoseop tersentak lalu menonjolkan muka malu sambil mengaru kepalanya . Anda dan chingus lain ketawa melhat reaksi Yoseop yang mencuit hati mereka .
Setelah cikgu Jinhee memberi pelepasan untuk anda pulang ke kelas , Hye Min membantu mengangkat anda . Chingus yang lain turut membantu anda dan Hye Min .

KRRIIIINNNGGGGGGG!!loceng sekolah pun bergema dan dapat didengar di setiap pelusuk bangunan sekolah . Para pelajar sudah mula mengemas buku2 dan barang2 yang digunakan disimpan semula ke tempatnya . ~~~~ah , mari saya temankan awak pulang . Kaki awak pasti rasa sakit lagi kan ? Mari saya tolong awak angkat barang awak tukata Hye Min yang terlalu ingin membantu anda . Baiklah , terima kasih Hye Min. Baik betullah awak ni . Sarangheyo ! J.

Tiba2 .. Wae ! Kami pun mahu tolong awak juga ~~~~ah ! teriak dongwoon dari jauh diikiuti member2 yang lain . Yeah ! tunggulah kami sekali . Mari kami bantu ~~~~ah . Apa yang kami boleh tolong awak ?. Bo? Betul ke kamu semua nak tolong saya sekali . ermmm.. kalau macam tu apa kata tolong angkat saya sampai rumah ! hahahaha ! gurau ~~~~ . Angkat sampai ke rumah ? hermm . tu tak menjadi masalah .kata gikwang selamba . Jun Hyung turut mengatakan perkara yang sama dan menyambung Apa lagi , jomlah angkat ! hahaha .anda tersentak dengan jawapan mereka . Dengan tanpa merasa malu , mereka pun mengangkat anda . Rupa2nya anda tak lah berat seperti yang disangkakan Yoseop sebelum ini .

Ketika Hyunseung mengangkat anda , tanpa diduga Hyemin telah menonjolkan expresi jealous. Member lain tidak mengetahui perkara ini termasuk juga anda . Tanpa diketahui , Hyemin telah jatuh hati kepada Hyunseung . Hyemin tidak pernah menceritakan perkara ini kepada anda . Kalau anda tahu , pasti anda tidak mahu Hyunseung mengangkat anda .

 Setibanya dirumah

~~~~ah , we need to talk kata Hyemin . yes . apa dia ? anda balas dan mula ragu dengan Hyemin . Sorry to say . Actually , saya.. ermmm saya..ayat Hyemin putus2 . Keraguan anda semakin mendadak . Apa dia Hyemin?. Kalau saya cakap ni , awak jangan terkejut tau , ok ! (gaya menarik nafas dalam2) . Sebenarnya , saya sukakan Hyunseung . Saya pun tak tahu bila saya menyukai Hyunseung . Bila saya nengok Hyunseung angkat awak , hati saya jadi kurang senang . Mianhei ~~~~ahjelas Hyemin sejelas mungkin kepada anda . Anda sangat terkejut dengan kenyatan Hyemin . Anda merasakan diri anda terlalu jahat kerana membiarkan Hyunseung mengangkat anda .

Ommo ! Mianhei , minhei , mianhei Hyemin ! Saya tak sepatutnya biarkan Hyunseung angkat saya tadi . Mianhei sangat2 .anda berkata sambil menundukkan kepala . Tidak mengapalah . Memang salah saya pun . Saya yang tak jujur dengan awak . Saya yang sepatutnya minta maaf kat awak . Mianhei ~~~~ah .HyeMin berkata bagi menenangkan anda yang tersangat gelisah . Baiklah ! Lain kali saya tak akan suruh mereka angkat2 saya lagi ye ? Saya janji !anda berkata sambil mengangkat tangan menunjukkan tanda sumpah terhadap janji2 anda . Hyemin tunduk setuju dengan kata2 anda dan berkata kejap2 . bukan mereka semua , Hyunseung sorang jela . haha . Gomawo ~~~~ah


--------------------------------------------------------------------------------------
yeeh ! second chapter realists !
hope you all like it .
flying kiss~