You're My Lyrics
~~Music is Here!!~~


Sweet Owner

Navigation : Touch Hover Image



Lyrics Bioz Linkies Stuff

Welcome to my blog! Shut your mouth off and enjoy my blog
٠•●♥ I Love You ♥●•٠


Rotten Lyrics!


Lyrical Time



Stepfoots!

Leave Your Stepfoots in the Chatbox!



Put your cbox here


Credits!

Basecode By: Siti Syuhadah
Edit By: AzuNyan
Re-Edited By: Me
Thanks To : C U T E


Noveel~♥ :: this love gonna make me fly

Chapter 1 . we meet .
   Anda dan Hye Min merupakan rakan baik . Anda berkenalan dan mula berkawan sejak 7 tahun yang lepas . Hye Min menganggap anda merupakan satu-satunya teman sejati dunia dan akhirat . Jika Hye Min berada dalam kesusahan sudah pasti akan anda bantu .


*Flashback .


Anda sedang seronok menikmati pemandangan indah di taman perumahannya . segarnya udara hari ni . Rugi betul kalau aku tak ronda-ronda . Wah , cantiknya pemandangan ! . haha . Anda tidak perasan bahawa dihadapan anda ada Hye Min yang sedang berjalan berseorangan . Dengan tidak sengaja perlanggaran antara mereka berlaku . “Adoiiii !! . Sakit la !! .” teriak Hye Min dengan kuat . “Alamak !! Awak , saya mintak maaf . Saya tak sengaja . Mari saya hantar awak pulang ke rumah .” anda dengan pantas meminta maaf sambil mengangkat Hye Min yang jatuh tersembam . “Awak ni dah kenapa ? Saya yang sebesar alam ni pun awak tak nampak ke ???” Jerit Hye Min separuh lantang . “Saya memang tak sengaja awak . Sorry sangat-sangat . Saya memang betul-betul tak perasan awak tadi.” . “Baiklah . Saya maafkan awak . Tapi , kali ni sahaja . Kalau awak langgar saya lagi , siap awak saya kerjakan.” Balas Hye Min dalam nada yang agak kejam . 


Setibanya dirumah~


~~~~ ! kenapa dengan chingu ni ? Apa pasal berdarah-darah ni ?? Apa kau buat ?? aigoo … ~~~~ , ~~~~ !” jerit omma dalam keadaan yang agak terkejut . “Sebenarnya ….” Belum sempat anda menghabiskan kata-kata , Hye Min mencelah dan berkata , “Tak ada apa-apa makcik saya ok . Tadi saya terjatuh je . ~~~~ tak ada apa-apa kan saya pun .” . “Wea ?? betul ke nak ? kalau macam tu tak apa lah . Risau juga makcik . dah ~~~~ ! jangan terjegat kat situ lagi ! pergilah ambilkan peti keselamatan . Palli , palli ! anda tersentak dengan kata-kata omma . Anda pun pergi mengambil apa yang diperintahkan .


Setelah siap dirawat~


Gomawo makcik . Gomawo awak . ^^” sambil tunduk tanda hormat . “Sama-sama . Lain kali hati-hati ye .” . “Baiklah makcik .*senyum” . “Mari , saya hantar awak pulang” kata ~~~~ . “Ok . Jom. Anneyeonghaseyo makcik !
Ketika dalam perjalanan~


Awak ? Kenapa awak tak cakap saya yang langgar awak tadi?? Kenapa awak cakap awak jatuh sendiri ??” anda bertanya dalam kehairanan. “Saja.” Balas Hye Min ringkas . “Saja ?? Pelik je . Tipu . mesti tipu ! . Cakap la sebetulnya.” balas anda geram . “Ok-ok . saya nak tolong awak . Saya takut kalau awak kena marah disebabkan saya .” kata Hye Min tenang . Anda tersentap seketika lalu berkata , “Oh , begitu . baiknya awak . kalau macam tu , sudi tak awak jadi chingu saya ?” tanya anda . Hye Min mengangguk . Dengan nada yang teramat gembira anda berkata “Baiklah , saya Kim ~~~~ . Selamat berkenalan ! ^^” . “Saya pula Hye Min . Selamat berkenalan juga . Baiklah  ini rumah saya . Gomawo sebab awak sudi tolong saya . Anneyeong ! Esok kita bermain bersama ya .” balas Hye Min . “Ye , tak ada hal la . Gomawo juga sebab tolong saya ya . Esok kita bermain pukul berapa ?” anda bertanya . “Pukul 4 biasanya omma bagi saya keluar . Kita keluar bermain pukul 4 lah . Orait ??” anda menganggukkan kepala .


*Flashback tamat .


~~~~ ah ! awak dah siap belum ?? kalau kita terlambat sikit lagi kita akan ditinggal bas ! palli , palli !” teriak Hye Min agak kurang sabar kerana menunggu anda yang sudah lama bersiap . “Yes , yes ! I’m coming !!” . Tepat pada masanya . anda keluar sahaja dari pintu rumah , bas pun tiba . “Lambat lagi .. aigoo~” .. begitulah setiap pagi yang akan dilalui oleh mereka berdua . Hanya dua atau tiga kali sahaja dalam seminggu anda akan cepat siap .
Di sekolah~


Anda dan Hye Min duduk bersebelahan dan  tidak pernah berenggang . Kalau ke tandas mahupun ke kantin , pasti akan pergi berdua . Setibanya di kelas 4 milli , seperti biasa , kelas pasti akan riuh rendah . Tiba-tiba , ketika guru kelas masuk ke kelas 4 milli , “siapa tu ? tak pernah nengok pun dia tu .” . Pelbagai dialog dapat didengar .  Cikgu Minzy berkata , “Diam semua , diam . ‘’’’’’’’’’’’’’ . ok bagus . Hari ni di kelas kita ada pelajar baru . Mari , kenalkan diri.


Hai chingus . I’am Yong Jun Hyung imnida” . “I’am Jang Hyun Seung imnida” . “Hello ! I’am Yang Yo seob imnida ^^”. “Anneyeonghseyo ! I’am Lee Gik Wang imnida” . “Yee , Yoon Du Jun imnida !” and lastly “Hai , I’am Son Dongwoon imnida” . Mereka berenam tunduk 90 darjah sebagai tanda hormat .


Baiklah . Awak semua boleh duduk bersebelahan meja Kim ~~~~ . Bolehkan ~~~~ ?” Tanya cikgu Minzy . “Ha ?! ha..boleh-boleh . Apa salahnya cikgu . Sederet dengan saya ni pun kosong” jawab anda dalam nada yang agak terkejut . Mereka berenam terus menuju ke meja yang berhampiran dengan meja anda dan Hye Min . “Anneyeonghaseyo !” kata mereka serentak . anda dan Hye Min membalas sambil senyum . 

 --------------------------------------------------------------------------------------

yeeeh all ! this is my first novel .
i hope you all gonna like it .
huda takde copy cerita ni kat mane2 site .
cerita novel huda ni tulen sama sekali .
hope you like it !
flying kiss~♥